Tuesday, July 8, 2014

7/08/2014 10:33:00 AM
1

Jawatan :Penasihat Pinjaman Peribadi (ASB)
Lokasi: Kuala Lumpur

Perihal Kerja:

  •  Untuk memasarkan dan profesional menjual pinjaman peribadi dan produk pinjaman ASB.
  • Mencapai sasaran jualan yang diperuntukkan, pastikan pinjaman yang diterima ditukar kepada FA ditandatangani dan pengeluaran pinjaman.
  • Mengekalkan hubungan yang baik dengan pelanggan dengan menyediakan standard tinggi kualiti perkhidmatan pada setiap masa.
  • Mengendalikan pertanyaan pelanggan dengan segera, dengan tekun dan cekap.
  • Mewujudkan dan mendapatkan perniagaan baru dengan mengaktifkan diri dalam pameran bergerak dan kegiatan pemasaran.

Keperluan Kerja:

  • Kelayakan minimum SPM.
  • Graduan baru dengan kelayakan Diploma / Ijazah digalakkan memohon.
  • Calon yang mempunyai pengalaman bekerja jualan yang berkaitan akan mempunyai kelebihan yang ditambah.
  • Mahir dalam Bahasa Inggeris dan Bahasa Malaysia - bertulis dan juga lisan.
  • Streetwise, dengan jualan dan perundingan yang baik.
  • Terbuka kepada idea-idea baru dan kesediaan untuk belajar.
  • Mampu bekerja ke arah mendapat jualan membawa / peluang dan untuk menutup (closing)mereka.
  • Pemain pasukan dengan integriti.

Mohon dengan menekan butang di bawah


http://jobscentral.com.my/microsite/CIMBGroup/index.php?jid=161591

1 comments:

  1. hari yang baik untuk orang baik di Malaysia, saya ingin berkongsi kesaksian saya mengenai bagaimana mrs ibu yang baik emiliana wilson membantu saya dan mengubah kehidupan seluruh keluarga saya dengan beberapa pinjaman yang besar, nama saya Aisha Bukafia, saya ' ve mangsa kepada peminjam palsu menjanjikan saya tetapi saya kecewa. Saya telah kehilangan 10.000.000MYR apabila saya memohon 200,000,000MYR. i hampir meninggal dunia, saya tidak mempunyai tempat untuk pergi. Perniagaan saya mendapat dimusnahkan, dan dalam proses itu saya kehilangan daugther saya. Saya tidak boleh berdiri ini berlaku sekali lagi, saya bertemu dengan seorang rakan yang memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik, Puan Emiliana Wilson yang akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman dalam syarikat itu dan saya mendapat jumlah yang tepat saya memohon dan saya amat gembira. ibu yang baik, saya mahu menggunakan kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih dan Allah terus memberkati anda. Saya juga ingin menggunakan kesempatan ini untuk memberi nasihat kepada rakyat Malaysia, bahawa jika anda memerlukan pinjaman asal dan mahu mendapatkan pinjaman cepat pada kadar faedah sebanyak 2%, hanya mendaftar melalui Puan Emiliana Wilson melalui e-mel: emilianawilson11@gmail.com . Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel ini, mrsaishabukafia@gmail.com. jika anda mahu lagi bertanya.
    terima kasih.

    ReplyDelete

 
LIKE dan Tekan (X) Untuk Tutup